Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Připojuji se k vašemu nesouhlasu.R^

1 0
možnosti

Dobrý večer pane Krausi. Chci Vám napsat jen pár slov k Vašemu dnešnímu blogu. Nejprve tedy Vám chci poděkovat za to jak jste mě prezentoval a jaký na mě máte pohled. Vážím si toho.

Svůj dnešní blog jsem psal jen jakousi myšlenku při které jsem si samozřejmě vědom, že její realizace je skoro nemožná. Nepojal jsem to tak technicky jako jste to ve svém blogu doplnil Vy. Já totiž své psaní myslel jako pouhou odezvu na to co se vleče našimi médii a to, jak EU a NATO vyzývá pana Putina k zastavení války na východě. Popral jsem se s představou, že pokud by se Ukrajincům podařilo zastavit své útoky, že by se prokázala skutečná povaha ruské intervence o které si myslím, že má spíše diplomatický charakter a to ať si kdo chce co říká nebo myslí. Jsem si totiž jistý, že pokud by se momentálně dokázali politici usadit k jednomu stolu, proti čemuž jak všichni víme právě Putin nemá naprosto žádných námitek, ukázala by se pravda v celé své nahotě. A protože jsem přesvědčený, že Ukrajinci jednají a válčí na něčí popud (opravdu nyní nejsem schopen jmenovat, protože jména zatím neznám) vím, že dokud nebudou uvaleny sankce, boje neskončí. Je to nyní už jen špinavá ekonomická hra a mírové řešení by jen celému světu ukázalo, že za celou věc nemůže Putin a to se zrovna západnímu světu nehodí do krámu.

Čili že skutečně jsem svým dnešním blogem spíše tuto myšlenku provokoval a že se mi to povedlo se můžete přesvědčit podle reakcí pod ním;-) . 

Přeji Vám krásný večer a doufejme společně, že bude postupně přibývat lidí, kteří prohlédnou lež, která má ospravedlnit neustálé a opakované pokusy vyprovokovat Putina k nějakému neuváženému činu, ale jak všichni vidí, on je stále ještě v klidu. Snad mu to ještě dlouho vydrží..R^

10 0
možnosti
Foto

Karma panu Krausovi i Vám R^

Doufejme, že nás bude přibývat, protože z vrahů dělat oběti a naopak, už je dost silná káva.

Obětí naší západní "demokracie" je na Ukrajině již na tisíce, na milion uprchlíků a my před tím demokraticky strkáme hlavu do písku a naše zločiny připisujeme Putinovi.

4 0
možnosti

Nesledoval jsem to tak podrobne, nevim o jaky rozkaz se jedna. Ale jsem presvedcen, ze libovolny oligarcha by asi nejspis abdikoval, nez aby poslouchal neci rozkazy, naopak je ale urcite dava hodne rad.

0 0
možnosti

Porošenko se samozřejmě pouhou loutkou Bílého domu, i když ho nikdo neposlouchá. To by dávalo smysl:o) Když už se to ty Spojené státy naučí...

2 1
možnosti

J13a92n 67K48r16a56u19s

2. 9. 2014 21:21

Já vím, ale nechtěl jsem to takhle natvrdo napsat.

Spíš mě baví představa, jak se na vojenské "úspěchy" Porošenka v Bílém domě tváří.

0 0
možnosti

A jéje, byvší "generál ČSLA" a "organizátor" ostrých raketových střeleb v bývalém SSSR pan Kraus dělá politicko-vojenské školení.

2 0
možnosti

J24a40n 98K33r26a60u55s

2. 9. 2014 21:19

Pane Ludvíku - už jsme si to vysvětlili několikrát - pokud máte jen osobní invektivy a nebo narážky bez jakékoli věcné připomínky k obsahu blogu, nediskutujte, nemáte totiž v tom případě o čem. Od příště Vaše příspěvky charakteru invektiv a narážek mažu.

6 1
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1347x
Muž hledající lásku, pravdu a život.

Seznam rubrik