Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J68a92k68u66b 66R55o34t72h

16. 7. 2014 7:13

V první chvíli jsem si řekl, že jednoduše zkracujete http://www.komsomol.cz/?p=1452. P přečtení jsem pochopil, že je to vaše normální uvažování. Někdo by řekl, že sranda. Možná. Já si ale uvědomuji, že jde o poruchu a modlím se za vaše zdraví.:-/

5 0
možnosti

Pane Krausi, můžete mi odpovědět na skromný dotaz, kolikrát jste byl v USA, jaké máte osobní zkušenosti z nesvobodou v této zemi a jak moc vás osobně tato země svobody zbavila? Já sám za sebe vám mohu napsat, že v USA jsem žil nepřetržitě více než 20 let. Žádné známky nesvobody jsem nezaznamenal a to jsem zemi procestoval téměř celou. Jestli za znamení nesvobody považujete fakt, že kriminálnící a zločinci jsou posíláni bez milosti do věznic, pak mne dost mrazí ze situace v Česku. Takže čekám že se ukážete jako chlap a umlátíte mne osobními a nezvratitelnými argumenty o diskriminaci a nesvobodě v USA. Anebo jen papouškujete co si někde přečtete?

15 0
možnosti

J51i60ř87í 38V95o39l44e31k

16. 7. 2014 1:26

jestli čekáte smysluplnou odpověď, tak se, myslím, načekáte

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS